Tort na Medical Party. Składa się z 3 blatów (czekoladowy biszkopt) przełożonych masą budyniowo-galaretkową o smaku truskawkowym. Ozdobiony masą cukrową. Ozdoby z masy cukrowej. Wszystko jadalne.

Categories:

4 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Rewelacja!! Stetoskop mnie zniszczył!!;D;D;D Karola jesteś mistrzynią!!;D

  2. Anonimowy says:

    jadłam!!! wyborny :D gorąco polecam. Medyczka

  3. bigbit says:

    ja raczej chciałabym spytać kiedy znajdujesz czas? rodzina.. studia.. też studiuję medycynę we Wro, również uwielbiam piec, a ostatnio zrobiłam nawet tęczowy tort z ozdobami z masy cukrowej, ale wielkość Twojego prześlicznego i z pewnością smacznego dorobku mnie przytłacza...
    Pozdrawiam :)

  4. Karolina says:

    Bardzo dziekuje :D a czas jako sie znajduje :D noce sa dlugie :D Pozdrawiam i zycze sukcesow zarowno na studiach jak i w kuchni :D
    K

Zostaw komentarz